неділя, 3 листопада 2013 р.

Мить...

З кожною новою фотосесією я стала помічати, якими щирими і справжніми люди виглядають на фотографіях. Відкидається все зайве і залишається лише мить. Мить, яку я вибираю. Вона стає особливою, бо на неї дивляться знову і знову, вона викликає що разу нові емоції в різних людей. Якось дуже тішить, що я можу вибирати цей особливий момент. Це робить моє хобі таким особливим і, навіть, казковим.


В 3 роки дитина каже: "Мамо, ти найкраща!"
В 7 років дитина каже: "Мамо, я тебе люблю!"
В 10 років дитина каже: "Мамо, я тебе обожнюю!"
В 15 років дитина каже: "Мамо, заткнись!"
В 20 років дитина каже: "Мамо, хочу жити окремо!" 
В 30 років дитина каже: "Мамо, потрібна твоя допомога!"
В 40 років дитина каже: "Мамо, потрібна твоя порада!"
В 50 років дитина каже: "Мамо, я сумую за тобою!"
В 70 років дитина каже: "Мамо, я б все віддала, щоб тебе ще раз побачити!"
 
Момент на фото справді особливий. Бабуся дає маленьку ікону своїй внучці. Старенька з такою любов'ю дивилась на наречену і з таким запалом щось шептала на вухо, що, здавалось, це її останній шанс дати дитині пораду.
Я тоді згадала, що ніколи серйозно не сприймала слів своєї бабусі. Цікаво, а яка її порада була останньою...? Не знаю.(

Немає коментарів:

Дописати коментар