середа, 6 листопада 2013 р.

Під колір листя

Привіт! День видався сонячним і теплим, тому я йшла на фотосесію з піднесеним, навіть святковим настроєм. Купила кульок під колір осіннього листя і всілась чекати мою сьогоднішню модель.

А ось і наша красуня! Дуже люблю фотографувати дітей. Вони ще не навчились лицемірити. Вони не слухають, коли я їм кажу зробити веселий, чи серйозний вираз обличчя. Вони щирі. Жодна доросла модель не здатна показувати таку безпосередність і справжність.

























Ось таке щире неодобрення вибраної мною галявинки:)

















Це ще один протест - не пам'ятаю, що цього разу було не так. Але я дивуюсь і захоплююсь впертістю і твердим характером п'ятирічної (!) дівчинки. Вона чітко знає, чого хоче, вона розуміє, що є головною і не поступається мені навіть в дрібничках. Прийшлось домовлятись:) За одну фотографію, яку я зроблю так, як хочу, потрібно зробити кілька за бажанням Юстинки.


























Домовившись, і працювати стало легше, і веселіше (нам обом). Дівчинка охоче позувала, а я ловила моменти і раділа такому живописному дню, намагаючись відтворити його теплоту і  сонячність, а також характер і красу маленького тирана:)
До кінця фотосесії ми стали майже подругами.





Немає коментарів:

Дописати коментар