вівторок, 20 січня 2015 р.

ВОГНИКИ

Привіт усім! Поки повітря пахне Різдвом, а у вухах дзвенить колядка, ми
з Євою вирішили не гаяти часу і передати наш святковий настрій у фотографіях.

Отже, лунає моя улюблена колядка "Спи, Ісусе, спи", горять святкові вогники...






























Як це чарівно: ПЕРШЕ РІЗДВО. Радість в очах дитини речам, яким я вже давно забуваю радіти. Таке щире і всеохоплююче здивування кожній дрібничці, до якої я так звикла... Це змушує мене так само дивуватись, радіти і бачити у всьому казку. Цього дня Єва нагадала мені, яке це щастя - бути дитиною))

































А міцний сон, попри постійне клацання фотоапарату, показує, який невичерпний кредит довіри дає мені моя принцеска. І нагадує про відповідальність за життя, щастя і спокій цієї маленької людини, що так мирно собі спить...






























З Різдвом Вас!
Миру, спокою і казки у ці святкові дні!  

Немає коментарів:

Дописати коментар