субота, 31 січня 2015 р.

ЧОРНО-БІЛА

Доброго всім вечора! Знову пост зі світлинами моєї дитини.:) Надіюсь, не одній мені цікаво на них дивитись. Стараємось кожного разу бути іншими і не робити 1000 і 1 однакове фото. На мою думку, сьогоднішня фотосесія кардинально відрізняється
від усіх попередніх. По-перше, вона чорно-біла. Незвична колористика для світлин маленької дівчинки. Але в її поведінці цього дня була така  дорослість, в її емоціях — така зрілість, що, здавалось, ця маленька людинка бачить мене наскрізь, розуміє багато, ба навіть більше, ніж будь-хто з нас міг би собі уявити. Іноді навіть не по-собі стає від одного її погляду, який щось каже до мене, але я надто приземлена, мабуть, щоб зрозуміти... Отже, кілька чорно-білих "дорослих" світлин:







































Ах, як вона позує!


Немає коментарів:

Дописати коментар